Fabulous Moments Studio

Archive for April, 2011

Single frame – Akkil & Husna @ Seremban, Negeri Sembilan

Tahniah buat pasangan Akkil & Husna.. 🙂 tengah honeymoon ke? ke korg kat msia lagi..? haha.. negara jiran tu dekat jerr.. hehe.. anyway, aku teringat pesanan Syahir,” cepat2 dpt baby ek?” hahaha.. orite..! single frame dlu ek..

Thanks oso to ipin selaku assistant photog utk 3hari.. caya lah ipin! hehe..

Bye

 

Firdaus Mokhtar™

Wedding Photographer

Advertisements

Thuwaibahtul Aslamiah & Fuad Al-Amin – Wedding Reception

Salam.

Post terbaru ni kongsi sikit gambar-gambar resepsi Thuwaibahtul (Sue) & abg Fuad Al-Amin kite ni.. 🙂 Majlis berlangsung di Kg Sg Penchala, Kuala Lumpur. Memang meriah dengan kehadiran para tetamu yang begitu ramai.. Rombongan pihak lelaki yang hadir juga menampakkan kesungguhan mereka untuk meraikan majlis ‘adik bongsu’ mereka ini. hihi.. Skali rombongan sampai 13 buah kereta tu.. haha.. 🙂

Apa-apa pun, tahniah buat pasangan Sue & abg Fuad. Lama dah kita kenal.. Moga kalian menjadi pasangan suami isteri yang menjadikan rumahtangga tapak perjuangan Islam yang akan melahirkan zuriat yang menjadi pejuang2 agama. Amin.. 🙂

Ada lagi gambar-gambar majlis ni.. boleh tengok di sini ye.. 🙂

OK, setakat tu dulu.. terima kasih.

Firdaus Mokhtar™ Wedding Photographer