Fabulous Moments Studio

Home Sweet Home..

Salam..

Seminggu meninggalkan KL, hari ni sampai KL balik.. lama tak rasa jem KL, sampai2 je terus masuk jem..haha.. biaselah sampai KL pun jam5.30-6ptg..memang time die lah tu..=) Seminggu lepas ke Kelantan. Banyak tempat jugak pegi..jalan-jalan jek..sampai rantau panjang pun aku pegi..gi tengok sungai golok..haha.. sempat jugak gunting rambut kat kedai gunting yang buka jam3ptg – 3pagi..haha..gi gunting kul12mlm.. sape2 biae dgn rantau panjang mesti tau kedai tu.. cuace? panas kat sna.. terpaksa di tempuh oleh aku, isteri aku, anak aku, kawan aku dgn anak die, dan tak lupe oleh pengantin baru..haha.. berpanas kami gi shooting..macam2 wey..haha.. sekarang ni pun baru je sampai rumah, so mode nak menulis belum ada lagi..penat jugak, drive sorang-sorang.. so, tunggu je next post ye..hihi..

utk pengantin baru; adzmi dengan izzah, selamat pengantin baru buat korg..mmg best dgn korg..haha..mmg sama2 penat, tapi berbaloi-baloi.. bilik pengantin tu mesti dah guna kan..? hahaha.. sengal jer.. pasang aircond, jangan tak pasang…=P

Leave a Reply

