Fabulous Moments Studio

Preview lagi..Zhafri & Nabila, Ipoh

Sabtu hari tu, seawal jam5pagi aku bergerak ke ipoh ditemani isteri tercinta..hehe..anak tinggal sebab chicken pox..klu tak dah angkut skali dah.haha..bersama dgn aku azmirkhalid selaku 2nd photog utk majlis Zhafri & Nabila.. punyalh awal gerak utk ke ipoh jer pun..aku tak tau nk agak masa sbb tak pernah drive sndri ke ipoh, tu yang decide gerak kul5 pagi.haha.. jalan2 punye jalan, siap singgah solat subuh kat hentian mana ntah..aku sambung drive..smpai2 je exit simpang pulai baru kul8pagi..adoy..awal giler..haha..pe lagi, kite sarapan dulu. =)

Dah habes sarapan pun kul8 lebih lagi..terus jelah gi rmh Zhafri. lepak2 kat situ borak2 je ngan pengantin..haha..=) nasib pengantin ni kawan lama masa kat uia dlu..huhu..utk stakat ni preview dlu..nnti2 tggu aku abes edit and pilih baru upload lagi..de lagi client yg tgh tggu album sblm Zhafri ni.. utk Zhafri dan Nabila, kiteorg dari PS (thePhotoshooterz) mengucapkan selamat pengantin baru dan time kasih sbb beri kepercayaan kat kiteorg utk abadikan  majlis korg berdua.. semoga ko de rmai anak.haha..sbb org tue2 kata klu majlis tu hujan nanti pengantin tu ramai anak..haha..majlis kat pahang ko hujan kan?!

Leave a Reply

