Fabulous Moments Studio

Priview Majlis Lukman & Mira, Alor Gajah, Melaka

Kali ni di Alor Gajah, Melaka. Dekat dgn rumah mak ayah aku skng..hehe.. so blh gi awal, jumpa mak ayah aku then baru gi shoot pengantin kite ni.. Ni gambar2 shoot masa hari nikah.. actually Lukman ni sepupu atau adik susu aku..haha.. tu yang pergi jgk. skng ni berkhidmat kat Sarawak (tentera). so, cuti kahwin ni apply sebulan, lps tu jgn harap dpt cuti laa..=)

Satu yg bestnye, org rmh die ni puan Mira ni gi hire photograher dari Melaka jgk..aku tak tau nk ckp pe..bukan nk merendahkan photographer tu, tp ade jgk dlm industry wedding photography ni jadi cmni..aku ingtkan sesape kengkawan je dtg2 shoot..rupenye OP yg si Mira ni hire..adoy.. pkai D60+kitlens (18-55)+Pop Up Flash..!!! No external flash..!! tu aku tak kesah lah klu die btol2 terror..charges plak RM550 utk 2hari, nikah+reception dpt 1album gmbr 4R..bukan nk mengutuk atau mengata, tp tolonglah jgn jatuhkan REPUTASI industry wedding photography ni..wedding photography ni bukan business kecil atau separuh org kata business ‘kampung’ TAPI it is a REAL business..!!

huhu..jalan dlu daa..sblm de yg hempuk aku plak..yg penting ni preview je dlu..aku pn bukan lah pandai amik gmbr.. =P

Leave a Reply

